.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آلونک نشینان گرگانرود سوختند

"عباس و مدینه" دو زوج کهنسال و سالخورده آلودنک نشین حاشیه گرگان رود، طعمه حریق شدند که منجر به کشته شدن مدینه و سوختگی شدید عباس شد.

براساس اعلام آتش نشانی گرگان، آتش سوزی در کلیه حاشیه رودخانه، موجب کشته شدن زن کهنسال و زخمی شدن همسرش شد.
خبرگزاری مهر اسنفدماه سال گذشته در گزارشی به بیان مشکلات این دو زوج سالخورده پرداخته بود و این شهروندان حدود 40 سال در حاشیه رودخانه گرگانرود در یک آلونک کوچک و بدون امکانات به سر می بردند.

براساس اعلام آتش نشانی گرگان، به محض اعلام خبر حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ، سریعاً دو تیم عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات از ایستگاههای شماره 2 و 4 به محل اعزام شدند.

در این حادثه کلبه ای که محل زندگی این زوج بوده است براثر وازگونی چراغ نفتی که برای ایجاد گرما و پخت و پز از آن استفاده می شد، دچار حریق شد.

از آنجاییکه زن بدلیل کهولت و معلولیت جسمی قادر به فرار نبود در اثر گسترش سریع آتش و ریزش سقف کشته شد و پیرمرد که سعی در نجات همسرش داشت در این آتش سوزی مصدوم شد و توسط نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافت .

پس از دقایق زیاد و تلاش نیروهای عملیاتی سازمان در اطفاء و مهار آتش، جسد زن کهنسال از زیر آوار و اثاثیه سوخته شده منزل بیرون کشیده شد و برای تحقیقات بیشتر به مراجع انتظامی و قضایی تحویل شد.

عباس و مدینه به رغم مشکلات فراوان، همچنان با علاقه و عشق در حاشیه گرگان رود زندگی می کردند و در آرزوی حمایت مسئولان حسرت به دل ماندند.

سهم این دو یار عاشق از زندگی، تنها آلونک کوچک و باصفایی در کنار گرگان رود بود که از امکانات زندگی تهی است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.